Przejdź do treści
Facebook Adres e-mail Telefon
Logo Jakub Miłek

JakubMilek.pl

  • Blog
  • Portfolio
  • O mnie
  • Kontakt
  • SklepRozwiń
    • Sklep
    • Produkty
    • Konto KlientaRozwiń
      • Moje konto
      • Koszyk
Logo Jakub Miłek
JakubMilek.pl
Strona Główna / Produkty / Logo / Logo dla spółki (z księgą znaku)
Profesjonalne logo dla spółki
Mad Ape Studios - logo
Logo masażysta
Rood Maker
Sushi - logo
Logo firmy ogrodniczej
1
ScootFood icon logo
Black Sheep logo
Pawcio Czyści
Byczek Karp Team
CoolBull logo
GWOSTAL Logo
Logo

Logo dla spółki (z księgą znaku)

3,000.00zł

Pakiet obejmuje:

1. Bezpłatną konsultację wstępną
2. Trzy wersje wstępne logo
3. Masz prawo powybrzydzać
4. Księgę znaku (manual do logo)
5. Zestaw następujących plików graficznych:

Pliki wektorowe (w PDF):

    • Wersja podstawowa (zazwyczaj kolor)
    • Wersja achromatyczna
    • Wersja monochromatyczna*
    • Negatyw
    • Sam sygnet – wersja podstawowa
    • Sam sygnet – wersja achromatyczna
    • Sam sygnet – wersja monochromatyczna

Pliki rastrowe (w PNG z przezroczystym tłem):

    • Wersja podstawowa
    • Wersja achromatyczna
    • Wersja monochromatyczna*
    • Negatyw
    • Sam sygnet – wersja podstawowa
    • Sam sygnet – wersja achromatyczna
    • Sam sygnet – wersja monochromatyczna

Szczegółowy opis, FAQ oraz informacje jak zamówić znajdziesz poniżej.

—
* występuje tylko czasami

    Kategorie: Grafiki promocyjne i reklamowe​, Logo Tag: logo
    • Opis
    • Opinie (0)

    Opis

     

    Co zyskujesz w pakiecie?

    1. Bezpłatna konsultacja

    Bez zobowiązań i płatności. Pozwól mi zrozumieć Twoje potrzeby. Poznać Twoją firmę, Twoich klientów bym potem mógł zaproponować Ci dopasowane rowiązanie. Zadzwoń tel.: 513-708-885

    2. Trzy propozycje wstępne logo

    W tańszych pakietach jest to odpowiednio jedna lub dwie propozycje. Ten pakiet pozwali Ci jednak na większy wybór.

    Sam wybierz ile z nich będzie wykonane:

    a) Dokładnie według Twoich wytycznych: grafik-inspiracj które dostarczysz, (opcjonalnie) szkicu.  Jednym słowem masz pełną kontrolę (mikrozarządzanie).

    b) Z uwzględnieniem Twoich wytycznych zaś rozwiązanie w 100% opiera się na na moim 27-letnim doświadczeniu projektowym. Rozwiązanie jest dobre gdy masz do mnie pełne zaufanie.

    Np. wszystkie propozycje mogą być opracowane według Twoich wytycznych albo powiedzmy dwie moje propozycje i jedna według Twojej koncepcji.

    3. Masz prawo powybrzydzać

    Za to między innymi płacisz 😉

    A konkretnie możesz zgłosić nawet do 30 tur zmian.

    Osobiście nie lubię słowa „poprawek” bo jego użycie zakłada, że został popełniony jakiś błąd. A jest inaczej – mamy tu do czynienia po prostu z procesem poszukiwania najlepszego rozwiązania.

    4. Księgę znaku (manual do logo)

    Jest to plik PDF stanowiący instrukcję posługiwania się logo. Jest to narzędzie dla grafików z różnych firm którym zlecacie marketing i reklamę. Pełni bardzo ważną funkcję – pomaga zachować spójność wizerunku marki. Dzięki tej spójności klienci odróżniają Twoją firmę od konkurencji i kojarzą ją z wysokim poziomem Twoich produktów i usług który dostarczasz. W JDG jest zbędnym wydatkiem bo to właściciel wszystkiego pilnuje. Każdej kropki, odcienia firmowych kolorów, tego by logo było czytelnie wyeksponowane, estetyki itd. Robi to „na czuja”.  Jeśli chce zachować spójność identyfikacji wizualnej to musi pilnować tego za każdym razem gdy zleca komuś reklamę, marketing, wizualizację, oklejenie samochodu, social media, katalog itd. To zajmuje JEGO czas. A jego czas to jego pieniądz. Za to spółki po prostu inwestują raz w księgę znaku i zapominają o sprawie. Po prost przekazują w wymienionych sytuacjach swoją księgę znaku podwykonawcom. Ich graficy wiedzą zatem dokładnie co mogą a czego absolutnie nie mogą zrobić z logiem. Efekt? Spójny wizerunek bez angażowania czasu i pracy najważniejszych osób w firmie. Ponieważ zgodność z księgą znaku może sprawdzić szeregowy pracownik. Dzięki temu nadzorowanie spójności wizerunku marki jest zwykłym zadaniem które możesz zlecić lub nawet ująć jako element procedury zmawiania materiałów promocyjnych… I zapomnieć o temacie.

    Co zawiera ta księga znaku?

    Mówię „ta księga” ponieważ księga znaku to szerokie pojęcie. Może być to jedna karta z najważniejszymi informacjami a może to być tomiszcze zawierające wszystkie możliwe sytuacje i dodatkowe projekty.

    Ta księga znaku zawiera:

        • Opis idei i koncepcji logo – krótki wstęp, w którym wyjaśnione jest pochodzenie znaku, jego symbolika, misja i wartości, które za nim stoją.
        • Wersja podstawowa (zazwyczaj kolorowa) – czasem może występować w dwóch wariantach – z przejściem tonalnym i z płaskimi kolorami
        • Wersja achromatyczna (jednolity kolor czarny z przezroczystością)
        • Wersja monochromatyczna występuje tylko czasami (czarno-biała z przejściami tonalnymi w odcieniach szarości na przezroczystym tle)
        • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja podstawowa (zazwyczaj kolorowa) – czasem może występować w dwóch wariantach – z przejściem tonalnym i z płaskimi kolorami
        • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja achromatyczna (jednolity kolor czarny z przezroczystością)
        • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja monochromatyczna występuje tylko czasami (czarno-biała z przejściami tonalnymi w odcieniach szarości na przezroczystym tle)
        • Negatyw (np. białe logo do zastosowania na ciemnym tle)
        • Pole ochronne (tzw. margines ochronny) – dokładnie określa minimalną przestrzeń wokół logo, której nie wolno naruszać inną grafiką, tekstem czy innymi elementami.
        • Minimalny rozmiar logo – Informacja o tym, do jakich wymiarów (w pikselach lub milimetrach) można pomniejszać logo, aby pozostało czytelne.
        • Kolorystyka firmowa (podstawowa paleta barw) – określenie kolorów brandu w różnych modelach: CMYK – druk, RGB – grafiki na strony internetowe i SM, HEX – strony internetowe.
        • Niedozwolone modyfikacje – przykłady błędnego stosowania logo, np. zniekształcanie, zmiana kolorów, obrys, dodawanie cieni czy gradientów bez zgody projektanta.

    5. Zestaw plików graficznych:

    Niezależnie od pliku PDF zawierającego księgę znaku otrzymasz również pliki odpowiadające poszczególnym wersjom logo.

    Pliki wektorowe

    Dostarczone w uniwersalnym pliku PDF. Pliki wektorowe są idealne na potrzeby agencji reklamowych. Służą bowiem do druku wielkoformatowego (np. billboardy), druku materiałów rekamowych (np. ulotki, katalogi), cięcia ploterem  (np. szyldy, oklejanie samochodów firmowych) i wypalania laserem (np. pieczątki).

      • Wersja podstawowa (zazwyczaj kolorowa) – czasem może występować w dwóch wariantach – z przejściem tonalnym i z płaskimi kolorami
      • Wersja achromatyczna (jednolity kolor czarny z przezroczystością)
      • Wersja monochromatyczna występuje tylko czasami (czarno-biała z przejściami tonalnymi w odcieniach szarości na przezroczystym tle)
      • Negatyw (np. białe logo do zastosowania na ciemnym tle)
      • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja podstawowa (zazwyczaj kolorowa) – czasem może występować w dwóch wariantach – z przejściem tonalnym i z płaskimi kolorami
      • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja achromatyczna (jednolity kolor czarny z przezroczystością)
      • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja monochromatyczna występuje tylko czasami (czarno-biała z przejściami tonalnymi w odcieniach szarości na przezroczystym tle)

    Pliki rastrowe

    Dostarczone w formacie PNG (z przezroczystym tłem). Przeznaczone do użytku w internecie (FB, WWW, IG), prezentacjach czy dokumentach.

      • Wersja podstawowa (zazwyczaj kolorowa) – czasem może występować w dwóch wariantach – z przejściem tonalnym i z płaskimi kolorami
      • Wersja achromatyczna (jednolity kolor czarny z przezroczystością)
      • Wersja monochromatyczna występuje tylko czasami (czarno-biała z przejściami tonalnymi w odcieniach szarości na przezroczystym tle)
      • Negatyw (np. białe logo do zastosowania na ciemnym tle)
      • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja podstawowa (zazwyczaj kolorowa) – czasem może występować w dwóch wariantach – z przejściem tonalnym i z płaskimi kolorami
      • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja achromatyczna (jednolity kolor czarny z przezroczystością)
      • Sam sygnet – „znaczek” logo bez textu – wersja monochromatyczna występuje tylko czasami (czarno-biała z przejściami tonalnymi w odcieniach szarości na przezroczystym tle)

    Sporo plików do zrobienia, sporo pracy. Stąd taka cena.

    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz

    tel.: 513-708-885 (w godzinach 8:00- 20:30).

    e-mail: kontakt@jakubmilek.pl

    Większość odpowiedzi na powtarzające się pytania jest udzielone poniżej – przeczytaj.

    FAQ – najczęściej zadawane pytania


    Co jeśli żaden z pakietów logo mi nie odpowiada?

    Zadzwoń do mnie teraz a poszukamy rozwiązania idealnego da Ciebie. Tel: (+48) 513-708-885 (w godzinach 8:00- 20:30) | e-mail: kontakt@jakubmilek.pl


    Jak zamówić logo?

    Zamówienie możesz złożyć na trzy sposoby:

      1. W sklepie internetowym – klikając przycisk „Dodaj do koszyka”
      2. Telefonicznie – zadzwoń pod nr tel.: (+48) 513-708-885  (w godzinach 8:00- 20:30)
      3. Drogą mailową – napisz maila na adres: kontakt@jakubmilek.pl

    Czy otrzymam fakturę VAT?

    Tak. Wystawiam faktury ale nie VAT. Nie jestem VAT-owcem. Aby otrzymać fakturę podaj swój NIP a jeśli nie masz jeszcze firmy, to podaj: imię, nazwisko i adres pocztowy.


    Jaki jest czas realizacji?

    Od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów zazwyczaj 2-4 tygodni


    Jakie są zasady płatności?

    Przedpłata.


    Jakie dane należy podać w treści zamówienia?

    W mailu lub wiadomości do sprzedającego zawrzyj:

      1. Kilka przykładowych logo (w jednym stylu), który podoba się Tobie i pozostałym osobom decyzyjnym (wspólnie uzgodnicie w ten sposób Wasze oczekiwania). Ja przeanalizuję użyte tam: kompozycję, typ czcionki, kolorystykę, symbolikę itd. po czym będę już wiedział co zaproponować by od razu wstrzelić się w Wasze gusta.
      2. Główny napis (nazwa firmy lub marki)
      3. Czym będzie się zajmowała firma
      4. Kto będzie twoim klientem
      5. Sugestie dotyczące logo (jeśli są).
      6. Może być też szkic.
      7. Opcjonalnie – slogan lub strona www (tekst mniejszymi literami pod głównym napisem)
      8. NIP a jeśli faktura ma być na osobę nieprowadzącą działalności to imię, nazwisko i adres pocztowy.

    Następnie przeanalizuję dostarczone materiały. Z dostarczonych logo „wyciągnę” informacje o preferowanych przez Was kolorystyce, kompozycji, stylistyce, motywach graficznych i wielu innych elementach.  Następnie wykonam trzy wstępne projekty (w AI lub odręczne szkice koncepcyjne) i prześlę Ci je by upewnić się, że idziemy w dobrym kierunku. Następnie Wybierasz jadn z nich i wspólnie dopracujemy go, aż będzie w pełni zgodny z Twoimi oczekiwaniami oraz standardami technicznymi.


    Skąd mam pewność, że logo jest oryginalne i unikatowe?

    Logo sprawdzam programem Google Lens, więc masz pewność, że jest ono jedyne w swoim rodzaju w skali całego świata.


    Czy otrzymam prawa autorskie do logo?

    Tak. Przekażę Ci pełne prawa autorskie majątkowe do logo. Jako adnotację na fakturze lub jako oświadczenie o przekazaniu praw autorskich.


    O czym powinienem jeszcze wiedzieć nim zamówię?

    Zamawiając logo w regularnej cenie akceptujesz fakt, że w pracy korzystam z AI. Na życzenie wykonuje grafikę w 100% ręcznie lecz czas realizacji i cena są wtedy podwojone.


    Czy otrzymam rabat?

    Tak! Upomnij się proszę o rabat 20% na wszystkie projekty graficzne, które zamówisz na kolejnej fakturze (tylko tej jednej następującej po fakturze na logo). Im iwększe zamówienie złożysz tym więcej zaoszczędzisz.


    Jak chcesz zamówić swoje logo?

    1. W sklepie internetowym – klikając przycisk „Dodaj do koszyka”
    2. Telefonicznie – pod nr tel.: (+48) 513-708-885  (w godzinach 8:00- 20:30)
    3. Drogą mailową – napisz maila na adres: kontakt@jakubmilek.pl

    Opinie

    Na razie nie ma opinii o produkcie.

    Napisz pierwszą opinię o „Logo dla spółki (z księgą znaku)” Anuluj pisanie odpowiedzi

    Musisz się zalogować, aby dodać opinię.

    Podobne produkty

    • logo w wektorach dla JDG

      Logo dla JDG

      1,200.00zł
      Dodaj do koszykaWczytywanie Gotowe
    • tanie logo

      Tanie logo

      500.00zł
      Dodaj do koszykaWczytywanie Gotowe

    © 2025 JakubMilek.pl

    Polityka prywatności | Regulamin

    Przejrzyj koszyk

    Brak produktów w koszyku.

    Przewiń na górę
    • Blog
    • Portfolio
    • O mnie
    • Kontakt
    • Sklep
      • Sklep
      • Produkty
      • Konto Klienta
        • Moje konto
        • Koszyk
    Szukaj